sobota, 14 lipca 2012

Mini biblioteczka.

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać część mojej książkowej kolekcji.
Na dwóch półkach, które za chwilę zobaczycie, ustawione są moje najnowsze jak i ulubione książki.
Na podstawie kilku z nich napisałam tutaj recenzje, a pozostałe nadal czekają na swoją kolej.
Jeżeli chcielibyście, abym zrecenzowała daną książkę z mojej kolekcji, piszcie ;)
Oczywiście, jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć na temat której książki, śmiało pytajcie :)
Możecie powiększyć zdjęcia, poprzez kliknięcie na nie.


Ze względu na to, że światło odbijało się od okładek, nie widać wszystkich tytułów bądź autorów, więc postaram się wypisać je pod zdjęciami :)



Od prawej:
"W pustyni i w puszczy" H.Sienkiewicz
"Kawaler w żółtym kaftanie" A.Perez-Reverte
"Faktura jedwabiu" Tash Aw
"Marina" C.Ruiz-Zafon
po prawej stornie "Upadłych" stoi "Dziedzictwo mroku" Recenzja
Na książkach położone są:
"Śladami złodziei aniołów" P.Szlachetko
"Ogród ciemności" A.Frasier
"Bez ramiączka" D.Davis
"Król Edyp" Sofoklesa


Od lewej:
Części encyklopedii
Obok "Czerwieni rubinu" stoi "Kiedy nadciąga ciemność" A.Ivy
"Księga wszystkich dusz. Tom 1: Czarownica" D.Harkness
"Crescendo" Recenzja
Przewodnik po moim mieście
"Dopóki mamy twarze" C.S.Lewis
"Akademia wampirów" R.Mead
"Hotel świat" A.Smith
"Amagansett" M.Mills
Dwie książki leżące na nich:
To "Prawdziwy cud" (wkrótce recenzja) oraz "Dla Ciebie Wszystko" Recenzja Nicholas'a Sparks'a
Książki położone na "Harrym Potterze" to:
"Mroczny książę" Ch.Feehan
"Pokuta" A.Rice
"Wystarczy, że jesteś" M.Gutowska-Adamczyk
Książka, którą dostałam w Empiku z okazji światowego dnia książki
"Labirynt śmierci" A.Franklin
"Oswajanie strachu" J.Korczak


Od lewej: 
"Blask księżyca" R.Hawthorne
"Dzikuska" A.Shakar
"Lustrzane odbicie" A.Niffenegger Recenzja
"Tam, gdzie spadają anioły" Dorota Terakowska Recenzja


Na prawo od czerwonej książki stoją:
"W imieniu pomyłki!" Otto Hans-Dieter
"Wakacje z piekła" 
"Inne anioły" Lili St.Crow Recenzja
"Błękitna godzina" "A.Noel
"Ever" A.Noel Recenzja


Książki leżące na górze:
"Brida" P.Coelho
"Maja.Bloog.Pl" S.Neumann

Jak widzicie mam mnóstwo książek fantasy, o wampirach, paranormalnej miłości, ale ostatnio coraz rzadziej trzymam w rękach pozycje o takiej tematyce, chyba mi się przejadła ;) 
Kilka książek opowiada o czasach wojen, ponieważ mój tata interesuje się taką tematyką. 


Miłego dnia :) 

22 komentarze:

  1. ładna ta twoja biblioteczka :)
    kilka książek mamy takich samych i są też takie, które chciałabym mieć u siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się już paranormale przejadły, chociaż trochę ich posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten typ literatury ma specyficzną właściwość - przewijają się ciągle podobne tematy.

      Usuń
  3. Ja też już od paranormalów stronie, na szczęście na swojej półce mam tylko serię "Zmierzch" oraz "Szeptem". :)
    Ogólnie to miły widok z tej Twojej biblioteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam Twojego bloga i dziękuję Ci za wpis
    oraz zapraszam także do moich recenzji książek na stronę
    http://dodeski.pl

    Gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękną biblioteczkę, choć wiele pozycji z Twojej półki przeczytałam bądź posiadam to chętnie bym ci je zabrała ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna kolekcja :) ja jestem ciekawa Twojej opinii o Oswajaniu strachu Korczaka, mam tę książkę u siebie na półce i nie wiem czy warto się za nią jak najszybciej zabierać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna biblioteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mini? No w sumie ja mam trochę więcej książek, ale nie mam tylu wspaniałych pozycji. Mam około 30 % z twoich książek u siebie.;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna biblioteczka! :3 Mam identyczny kolor ścian w pokoju. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała? duża:D Tyle szczęścia na jednej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna biblioteczka. Zazdroszczę książek Cassandry Clare. Muszę zakupić a akurat wpadnie mi trochę kaski :D
    Zapraszam do mnie http://invisibl3e.blogspot.com/
    Obserwuję bloga i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 50% Twoich książek mam u siebie :) jak dla mnie najlepsza z tych wszystkich to chyba "Cień wiatru" i "Marina".
    Pozdrawiam. [czas-recenzji.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej .. chciałabym w końcu mieć taką "małą biblioteczkę "
    Mówię sobie, że też mam dosyć książek o wampirwach
    Ale własnie skończyłam 2 część "Księga wszystkich dusz : Tajemnica" i musze powiedzieć, że już czekam na kolejną część :)

    Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo fajną biblioteczkę, chociaż za książkami o wampirach to ja nie przepadam :D
    Jestem bardzo ciekawa "Dopóki mamy twarze" Lewis'a :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pottera w żadnej biblioteczce zabraknąć nie może ;) Ja też uwielbiam powieści fantasy itp. staram się też tworzyć własne na swoim blogu,

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna biblioteczka. Niektóre z jej pozycji również mam u siebie.
    Zapraszam do mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest kilka pozycji,które znam i cenię, a także te, które mam w planach przeczytać. Muszę przyznać, że zazdroszczę tak pokaźnej biblioteczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy warto przeczytać "Ever" Alyson Noel ?

    OdpowiedzUsuń